Forex tipp

................................. A sikeres trader rendelkezik a megalapozott ismereteken túl a következő tulajdonságokkal: ..... türelmes ..... következetes ..... fegyelmezett ..... megbízik alkalmazott eszközeiben

"Oktatás" ... Ingyenes

2010. február 20. 16:49 - one x one

Teszem ezt azok kedvéért, akik most ismerkednek a tőzsde világával. Annak idején szívesen olvastam volna hasonlót.

Továbbá teszem azért, mert kimondottan utálom a gomba módra szaporodó fizetős oldalakat. Aki ért hozzá az kereskedésből éljen ne mások "megsegítéséből". Segíteni önzetlenül szoktak. A másik verziót nyerészkedésnek hívják. Vagy valami ilyesmi.

Szóval:

  • kereskedni szerintem technikai alapon érdemes

Ami nekem mindenféle nézetben (gyertya, hármas sortörés, kagi) bevált az a következő összetevőkből áll:

  • bollinger szalag (ne legyen rikító színű, mert az zavaró)
  • SMA 50/55 és SMA 200
  • RSI

Ezek mindenképpen!

A linkelt képeimen látszanak.

Ezen kívül használhatsz CCI és MACD indikátort segítségképpen, ha elférnek a monitorodon és nem zavar a sok kütyü. Az MACD indikátor beállításaival érdemes kis időt eltölteni, ha használjuk.

Fibonacci szintek is működnek. Használjuk. Inkább nagyobb felbontásban.

Miután feltettük az indikátorainkat a chartra kezdjük el figyelni. Szerintem hamar meg lehet szokni. Amíg nem vagyunk biztosak abban, hogy mikor érdemes nyitni-zárni, addig ne erőltessük, vagy csak mini pozival. Szerintem.

Kimerítő használati útmutatót nincs időm írni. Sokat lehetne beszélni róla. Jómagam néztem már néhány ezer órát ezt az ábrázolást. Működik! Persze előrelátni kicsit nehezebb, de idővel menni fog az is.

Akiknek nem mondtam újat, azoktól bocsánatot kérek, hogy raboltam az idejüket.

Remélem voltak olyanok is, akiknek segítség volt a fenti betűhalmaz. Nem kimerítő, de kezdésnek elég; asszem.

Példa a teljes verzióra:

forextipp.blog.hu/media/file/pelda.jpg

Kedved szerint csökkentheted az indikátorok számát.

Sok pénzt mindenkinek!

Szólj hozzá!
Címkék: kereskedés

A bejegyzés trackback címe:

https://forextipp.blog.hu/api/trackback/id/tr251776144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása