Forex tipp

................................. A sikeres trader rendelkezik a megalapozott ismereteken túl a következő tulajdonságokkal: ..... türelmes ..... következetes ..... fegyelmezett ..... megbízik alkalmazott eszközeiben

Napi...

2010. február 26. 10:02 - one x one

Rögtön linkelek 1 képet. Devizák ma reggel. A kedvenceim.

forextipp.blog.hu/media/file/deviza_02_26.jpg

Ezen a képen szerintem az látszik, hogy lesz még séta lefelé. A vezető indexek követik-e az majd kiderül.

A Dow naposon a bollinger mid. és SMA 55 között liftezik. Tegnap hozta az elvárt szintet fibo szerint, ami 10213 volt. Én 16 óra előtt zártam a shortom és befejeztem a kereskedést. :)


Mai tipp? - Indikátorok szerint inkább lejtmenetre szavaznék, de lehet, hogy nem nyúlok bele ma semmibe.

Nagyon kusza a kép továbbra is. Innen felfele is mehetne, ha nagyon akar. Most a 10345 szinten vagyunk.

14h.25.

Kiegészítés: azóta kicsit változott a kép. Megjöttem bevásárlásból. :)

Lehet, hogy mégis fel, mert innen, ahol most vannak a devizák már túlzás lenne. Talán. Legjobb a partvonal.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://forextipp.blog.hu/api/trackback/id/tr291791627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása