Forex tipp

................................. A sikeres trader rendelkezik a megalapozott ismereteken túl a következő tulajdonságokkal: ..... türelmes ..... következetes ..... fegyelmezett ..... megbízik alkalmazott eszközeiben

EUR/CHF folytatás

2011. augusztus 02. 11:13 - one x one

 

A rés, amiért a pozíciót nyitottam olyan messze van, hogy talán igaz se volt (sokszor megfogadtam, hogy nem foglalkozom résekkel; hmm..). Készítettem egy képet az aktuális állapotról:

 

1,0986-os szint megfogta az árfolyamot, melyet figyelni fogok. Visszatesztelés során, ha nem lesz új alj, akkor meg lehet próbálkozni az esti szavazásra spekulálva vétellel.

Valószínű, hogy ezt teszem én is feleakkora pozival, mint ami most párban fut.

A képen látható fibonacci szintek tulajdonképpen elképzelhető korrekciós értékeket jelölnek. Ez alatt 1,0950-60 és 1,0710-1,0810-es sávok képeznek erős támaszokat. A második sávot azért vettem ilyen szélesre, mertazon a 100 ponton 6 vonal osztozik, ami megállíthatja az esést. Tulajdonképpen 1,0710 álá nem várom korrekció nélkül a jegyzést a következő két hétben. A korrekció alatt minimum az 1,13__ szintet értem.

No, hirtelen ennyi.

Szólj hozzá!
Címkék: pozi

A bejegyzés trackback címe:

https://forextipp.blog.hu/api/trackback/id/tr33119642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása